21 Ekim 2009 Çarşamba

Burası Sami Yen mi?

Uefa'nın resmi internet sitesinde fotoğrafların yer aldığı bölümde geziniyordum. Stadın ışıkları ile gökyüzünün güzelliğini birleştiren yukarıdaki fotoğrafı görünce şahane bir fotoğraf yakalamışlar, hangi stadyum acaba dedim içimden.

Fotoğrafın altında "Galatasaray A.Ş.'s Ali Sami Yen Stadium" yazıyordu. Bu fotoğrafın kapalı tribününde yıllarımı geçirdiğim, evimin yanı başındaki Ali Sami Yen'e ait olduğu fikrine inanmadım, inanmıyorum.

Sizce bu stadyumun Galatasarayımızın mabedi Ali Sami Yen olması mümkün mü? Yoksa Uefa büyük bir hataya mı imza atmış?

4 yorum:

Burak Eken dedi ki...

Anfield değil mi orası?

beera dedi ki...

Neresi olduğunu çıkartamadım ama Ali Sami Yen olmadığını biliyorum :)

Weston KING dedi ki...

Bence de Anfield Road... ASY'de kale arkalarında böyle bir çelik konstrüksiyon yok... Işıklandırmaların benzerliği yanıltmış sanırım... Burda şöyle farklı bi açı var Anfield'a ait... Sanırım faydalı olacaktır...
http://www.awaygrounds.com/liverpool-anfield/

Adsız dedi ki...

Ya orası baya baya Anfield. Çelik konstrüksiyonundan belli :)