8 Mart 2009 Pazar

Bülent Uygun Olmak

Bülent Uygun sezon başlamadan kendi kendine düşünüp nasıl antipatik olacağını bulmuş sanıyorum. Sezon başından beri kendisinden nefret ettiğimi belirtip durdum Galatasaraylı, Beşiktaşlı, Fenerbahçeli arkadaşlara. Bana inanmadıklarındaysa Sivasspor maçlarını takip edin ve mutlaka İstanbul'daki maçlarda canlı olarak izleyin Bülent Beyi dedim hep.

Beşiktaşlı arkadaşlarım İnönü'deki maçla, Galatasaraylı arkadaşlarım ise kupadaki ilk maçta anladılar ne kadar haklı olduğumu. Fenerbahçeli birkaç arkadaşımı ikna edemiyordum bir türlü. Bülent Uygun yardımıma yetişti ve Kadıköy'deki 2 maçta yapmaya çalıştığı şovlarda onları da kendinden nefret ettirmeyi başardı.

Bu haftaki Ankaraspor maçı sonunda hakem ile girdiği diyalog gösterdi ki, burnu iyice kalkmış. Kendisini Fatih Terim ya da Mourinho sanıyor... Birinin tutup kollarından sallaması, kendisine getirmesi lazım. Bu adam Sivasspor'un başında böyle tavırlar içerisindeyse, büyük bir takımı çalıştırsa neler olur kestiremiyorum. Allah bizi o günlerden korur inşallah.

Yazıyı, arkadaşlarıma Bülent Uygun'un antipatikliği anlatmaya çalışırken kullandığım formül ile bitirmek güzel olur.

Bülent Uygun =(Ahmet Çakar x Erman Toroğlu x fatih akyel) + volkan demirel + Ali Şen...

Hiç yorum yok: